Pakistan Devlet Başkanı net konuştu

Pakistan Devlet Başkanı net konuştu
Zerdari: “Egemenliğimizin dostlarımız tarafından ihlal edilmesine izin vermeyeceğiz”

Pakistan Devlet Başkanı Asıf Ali Zerdari, ABD'nin Taliban ve El Kaide ile olan savaşında Pakistan sınırları içinde düzenlediği saldırıları kınadı.

Zerdari, Birleşmiş Milletler Genel Kurulu'nda yaptığı konuşmada, Pakistan sınırları içinde tek taraflı olarak düzenlenen saldırıların, ABD ve diğer ülkelerin yok etmeye çalıştıkları militanları güçlendirdiği uyarısında bulundu. 

Pakistanlı lider, "Pakistan topraklarının teröristler tarafından halkımıza ve komşularımıza yönelik saldırılarda kullanılmasına izin vermeyeceğimiz gibi, topraklarımızın ve egemenliğimizin dostlarımız tarafından ihlal edilmesine de kayıtsız kalmayacağız" dedi.

Pakistan'da binlerce asker ve sivilin terörle savaşta yaşamını yitirdiğini vurgulayan Zerdari, "Biz Afganistan'daki 37 ülkenin terörle yaptığı savaşta kaybettiği asker sayısından daha fazla asker kaybettik. Biz bu savaşı çoğunlukla tek başımıza yaptık" diye konuştu.

Bu arada, Pakistan'ın en büyük kenti Karaçi'de, militanlara yönelik operasyon düzenlendiği, ilk bilgilere göre 2 kişinin öldürüldüğü bildirildi. Polis yetkilileri, Karaçi'de militanların gizlendiği yere düzenlenen operasyonların devam ettiğini ifade etti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.