ABD'nin tek umudu 'Kurtarma Planı'

ABD'nin tek umudu 'Kurtarma Planı'
ABD Kongresindeki liderler, ülkede mali açıdan zor durumdaki şirketlerin iflastan kurtarılması için öngörülen planın ana hatları konusunda anlaşmaya vardı.

ABD'nin "üç numaralı ismi" Temsilciler Meclisi Başkanı Nancy Pelosi, gece boyunca süren görüşmelerde "büyük ilerleme" kaydedildiğini, planının ayrıntılarıyla ilgili çalışmaların sürdüğünü bildirdi. 
 
Pelosi, anlaşmanın, Kongre liderleri tarafından resmen kabul edilmeden önce yazıya dökülmesi gerektiğini belirtti. Görüşmelere katılan Hazine Bakanı Henry Paulson da düzenlediği basın toplantısında, Kongre liderlerinin plan üzerinde "çok çalıştığını" ifade ederek, "İşleyecek ve piyasada geçerli olacak anlaşma yolunda büyük ilerleme kaydettik" dedi. 
 
ABD Başkanı George Bush yönetimi, söz konusu şirketleri iflastan kurtarmak için Kongreye 700 milyar dolar para ayrılması önerisinde bulunmuştu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.