Abhazya'da Türk yük gemisi battı

Abhazya'da Türk yük gemisi battı
Gürcistan'a bağlı ayrılıkçı bölge Abhazya'nın başkenti Suhumi'de bir Türk yük gemisinin fırtına sonucu battığı bildirildi.

Suhumi Deniz Limanı yetkilisi Şota Anua, Suhumi civarında bugün yaşanan fırtına sonucu koyda bekleyen Türk gemisi 'İsabel -2'nin, ikiye bölünerek battığını kaydetti. Anua, gemide 10 mürettebatın bulunduğunu ve hepsinin de kurtarıldığını ifade etti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.