Abhazya'da Türk yük gemisi battı
Yayınlanma:
Gürcistan'a bağlı ayrılıkçı bölge Abhazya'nın başkenti Suhumi'de bir Türk yük gemisinin fırtına sonucu battığı bildirildi.
Suhumi Deniz Limanı yetkilisi Şota Anua, Suhumi civarında bugün yaşanan fırtına sonucu koyda bekleyen Türk gemisi 'İsabel -2'nin, ikiye bölünerek battığını kaydetti. Anua, gemide 10 mürettebatın bulunduğunu ve hepsinin de kurtarıldığını ifade etti.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.