Ban Ki-mun da kınadı

Ban Ki-mun da kınadı
BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun, Pakistan'da muhalefet lideri ve eski başbakanlardan Benazir Butto'ya yönelik suikastı şiddetle kınadı.

BM Sözcülüğünden yapılan açıklamada, Ban'ın Butto suikastından ''şoke olduğu" ve "derin üzüntü'' duyduğu belirtildi.

Ban açıklamasında, Butto'ya yapılan suikastın Pakistan'ın istikrarına ve demokratik sürecine yapılan bir saldırı olduğunu vurgulayarak, "hain saldırıyı" şiddetle kınadı. Ban, suikastı düzenleyenlerin adalete en kısa zamanda teslim edilmesi gerektiğini belirterek, Butto ailesine ve Pakistan halkına başsağlığı dileğinde bulundu.

Ban, ülkenin bu zor zamanında tüm Pakistanlılara barış ve ulusal birlik içinde, itidalle davranmaları çağrısında bulundu.

BM Güvenlik Konseyi de bugün Butto suikastıyla ilgili olarak acil toplanacak.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.