Irak'ta 'OY' kullanacaklar!

Irak'ta 'OY' kullanacaklar!
Irak'taki Amerikan askerleri, Kasım'daki başkanlık seçiminde oy kullanacak.

Irak'taki Amerikan askerlerinin, ABD'de Kasım ayında gerçekleşecek başkanlık seçimlerinde oy kullanabilecekleri bildirildi. Amerikan ordusundan yapılan açıklamada Amerikalı müsteşar ve seçim görevlilerinden oluşan bir heyetin, dün Selahaddin eyaletindeki Balad'da bulunan ABD üssünü ziyaret ettiği belirtildi.

Heyetin ABD ordusundan Tuğgeneral Michael Lally ile görüştüğü ve üsteki düzenlemeler hakkında bilgi aldığı kaydedildi. Açıklamada seçim için bütün hazırlıkların tamamlandığı kaydedildi. Heyetin, gördükleri hazırlıklardan da oldukça etkilendikleri aktarıldı.

Irak'ta halen 144 bin Amerikan askeri görev yapıyor. Irak'taki bu askerler arasında hem Cumhuriyetçi Parti hem de Demokrat Parti'nin başkan yardımcısı adaylarının oğulları da bulunuyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.