Şerif çok öfkeli

Şerif çok öfkeli
Pakistan muhalefet lideri Navaz Şerif, Benazir Butto'nun öldürülmesinin ardından, partisinin 8 Ocak'taki genel seçimleri boykot edeceğini söyledi.

Şerif düzenlediği basın toplantısında "(Devlet Başkanı) Pervez Müşerref'in varlığında, adil ve özgür seçim yapmak mümkün değil. Bütün sorunların temel nedeni Müşerref'tir" dedi.

Şerif, "Benazir Butto'nun ölümünden sonra Pakistan Müslüman Birliği'nin seçimleri boykot edeceğini ilan ediyorum" dedi.

Şerif, "Müşerref'in derhal istifa etmesini istiyorum" diye konuştu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.