Erdoğan Türkmenistan'a gitti

Erdoğan Türkmenistan'a gitti
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, resmi bir ziyaret için Türkmenistan'a gitti.

Özel uçak 'ANA' ile Ankara Esenboğa Havaalanı'ndan Türkmenistan'a hareket eden Erdoğan'ı, Başbakan Yardımcısı Nazım Ekren, Ankara Valisi Kemal Önal, Başbakanlık Müşteşarı Efkan Ala ve diğer ilgililer uğurladı. 

Başbakan Erdoğan ile birlikte eşi Emine Erdoğan, Başbakan Yardımcısı Hayati Yazıcı, Sanayi ve Ticaret Bakanı Zafer Çağlayan, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Hilmi Güler, Devlet Bakanı Said Yazıcıoğlu ve bazı milletvekilleri ile MHP Grup Başkanvekili Mehmet Şandır da Türkmenistan'a gitti. 

Başbakan Erdoğan'ın, Meclis'in açılışı dolayısıyla verilen resepsiyonda Devlet Bahçeli ile görüşürken Mehmet Şandır'a Orta Asya gezisine katılmayı teklif ettiği öğrenildi. 

Başbakan'ın teklifini kabul eden Şandır, listeye dün eklendi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.