Kongo'da 37 kişi koleradan öldü

Kongo'da 37 kişi koleradan öldü
Demokratik Kongo Cumhuriyeti'nde, doğudaki çatışmadan kaçarak kamplarda yaşayan 37 kişinin koleradan öldüğü belirtildi.

Bölgede halkın sağlığına ilişkin denetimde bulunan Dominique Bahago, Goma kentine 100 kilometre uzaklıktaki Ngungu köyünün çevresinde ortaya çıkan salgından en az 300 kişinin etkilendiğini, son iki hafta içinde 37 kişinin öldüğünü söyledi. 
 
Geçici iki kampta yaklaşık 25 bin kişinin yaşadığını kaydeden Bahago, insanların yeterince su bulamadığını ve bölgede devam eden çatışmaların hükümetin kamplara girmesine engel olduğunu ifade etti.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.