Irak'ta 2 Amerikan helikopteri düştü

Irak'ta 2 Amerikan helikopteri düştü
Irak'ın başkenti Bağdat'ın kuzeyinde iki Amerikan helikopteri düştü, 1 Irak askeri öldü.

Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, 2 Black Hawk helikopterinin başkentin kuzeyinde inişe geçtiği sırada düştüğü, 2 Irak askeriyle 2 Amerikan askerinin de yaralandığı belirtildi. 

Açıklamada, helikopterlerin düşman ateşiyle düştüğünden şüphe edilmediği, "durumun kontrol altında olduğu" kaydedildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.