Irak'ta 2 Amerikan helikopteri düştü
Yayınlanma:
Irak'ın başkenti Bağdat'ın kuzeyinde iki Amerikan helikopteri düştü, 1 Irak askeri öldü.
Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, 2 Black Hawk helikopterinin başkentin kuzeyinde inişe geçtiği sırada düştüğü, 2 Irak askeriyle 2 Amerikan askerinin de yaralandığı belirtildi.
Açıklamada, helikopterlerin düşman ateşiyle düştüğünden şüphe edilmediği, "durumun kontrol altında olduğu" kaydedildi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.