İspanya 30 milyar avroluk fon kuruyor

İspanya 30 milyar avroluk fon kuruyor
İspanya, mali sektöre yardım amacıyla 30 milyar avroluk bir fon kuruyor.

İspanya Başbakanı Jose Luis Rodriguez Zapatero, yaptığı açıklamada, mali sektöre destek amacıyla kuracakları 30 milyar avroluk fonun, gerekirse 50 milyar avroya çıkarılabileceğini söyledi. 
 
Zapatero, ülkesinde bankaların mevduat güvencesini 100 bin avroya yükselteceğini de bildirdi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.