Cumhurbaşkanı Gül Estonya'ya gitti

Cumhurbaşkanı Gül Estonya'ya gitti
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Finlandiya'daki temaslarını tamamlayarak, iki günlük resmi ziyarette bulunacağı Estonya'ya hareket etti.

Cumhurbaşkanı Gül, Finlandiya ziyaretinin ikinci gününü geçirdiği Yuvaskula kentindeki temaslarının ardından, beraberindeki heyetle Estonya'nın başkenti Tallinn'e gitti.

Cumhurbaşkanı Gül'ü Yuvaskula Havaalanı'ndan Türkiye'nin Helsinki Büyükelçisi Reha Keskintepe ve diğer ilgililer uğurladı. 

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.