İsveç'te deprem meydana geldi

İsveç'te deprem meydana geldi
Depremin pek yaşanmadığı İskandinav ülkelerinden İsveç'te dün akşam saatlerinde bir deprem meydana geldi. Yetkililer, depremin şiddetinin Richter ölçeğine göre 3 olabileceğini söyledi.

Merkezi, ülkenin kuzeyindeki Umeå şehri olan bir deprem meydana geldi. Zemini kayalık olan ve depremin pek yaşanmadığı İsveç'te bu haber şaşkınlık ve tedirginlikle karşılandı. Depremi ilk duyuran Umea'daki gazeteler olurken şu ana kadar herhangi bir can kaybının olmadığı bildirildi.

TSİ 22:30 sularında gerçekleşen yer sarsıntısıyla ilgili olarak basına bilgi veren Uppsala Üniversitesi'nden sismolog Reynir Bödvarsson, "Tahminim, 3'e yakın bir depremdi" dedi. Depreme çok şaşırmadığını belirten Bödvarsson, zira bölgenin ikliminin ve zeminin depreme müsait olduğunu kaydetti. Uzmanlar, bu olayı doğal karşılarken, bölge halkının panik olduğu belirtildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.