Almanya Erbil'e göz dikti!
Almanya'nın Irak Büyükelçisi Christopher Weil Bölgesel Kürt Yönetimi'nin merkezi Erbil'de bulunan temsilcilik düzeyindeki varlıklarının bu yılın sonunda konsolosluk düzeyine yükseltileceğini açıkladı. Beraberindeki Alman ekonomi ve teknoloji bakanlıklarından oluşan heyetle Erbil'e bir ziyaret gerçekleştiren Weil Almanya'nın Kürt yönetimiyle ilişkilerini geliştirmek istediğini kaydetti.
Bölgesel yönetimin dış ilişkiler sorumlusu Falah Mustafa tarafından karşılanan heyet, Kürt yönetiminin Bağdat'la ve başta Türkiye olmak üzere komşu ülkelerle ilişkilerini ele aldı.
Bölge ile ilişkilerini geliştirmek ve özellikle yatırım ve ticaret alanlarında faaliyetlerini ilerletmek istediklerini vurgulayan Weil, "Bölgede şu anda büyükelçiliğimize bağlı bir diplomatik temsilciliğimiz var. Bu yılın sonuna doğru bunu konsolosluk düzeyine yükseltmeyi planlıyoruz" şeklinde konuştu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.