Maliki: El Kaide'nin sonu geldi

Maliki: El Kaide'nin sonu geldi
Irak Başbakanı Nuri El Maliki, El Kaide terör örgütüne karşı yürüttükleri başarılı operasyonlar sonrasında örgüt üyelerinin Irak'ı terk etmeye başladığını söyledi.

Maliki, bu operasyonlar sonrasında örgütün bitme noktasına geldiğini belirtti. 

Kuveyt Haber Ajansı'na konuşan Nuri Maliki, El Kaide'nin Musul'daki lideri Abu-Kasura'nın öldürülmesinden sonra teröristlerin Irak'ı terk etmeye başladığını kaydetti. Maliki bu bilgilerin Irak istihbarat ve güvenlik kaynaklarınca doğrulandığını ifade etti.


BERHAM SALİH: IRAK TEHLİKELİ GÜNLERİ GERİDE BIRAKTI

Başbakan Maliki'nin El Kaide'nin bitmek üzere olduğu haberini vermesine paralel bir gelişme de Başbakan Yardımcısı Berham Ahmed Salih'in ülkenin tehlikeli günleri artık geride bıraktığını açıklaması oldu. El Sümeriye televizyonuna konuşan Salih, Irak'ın geleceğiyle ilgili iyimser beklentilere sahip olduklarını ve tüm partilerin devleti yeniden inşa etmek ve tartışmaları çözümlemekle meşgul oldukların vurguladı.

Salih, hükümet olarak özellikle gençlere büyük önem verdiklerini ve onların Irak'a hizmet edebilecekleri uygun zeminler oluşturmak için büyük çaba sarf ettiklerini söyledi. 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.