Sudan'da ABD elçiliği çalışanı saldırıda yaralandı

Sudan'da ABD elçiliği çalışanı saldırıda yaralandı
Sudan'ın başkenti Hartum'da Amerikan Büyükelçiliği'nde çalışan bir yetkilinin kendisine düzenlenen saldırıda yaralandığı bildirildi.

Elçilik çalışanının, elçiliğe ait bir araçla hareket halinde iken silahlı saldırıya uğradı ve saldırıda şoför ölürken yetkilinin ise yaralandığı belirtildi. Saldırının sabah saatlerinde Hartum'un ana caddelerinden birinde meydana geldiği kaydedildi. Yetkilinin durumunun ise kritik olduğu öğrenildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.