El Maliki'nin durumu iyi

El Maliki'nin durumu iyi
Irak Başbakanı Nuri El Maliki, sağlık durumunun iyi olduğunu söyledi.

Hafta sonunda tıbbi testler yaptırmak için İngiltere'nin başkenti Londra'ya giden Nuri El Maliki, devlet televizyonu Irakiya'ya Londra'dan yaptığı açıklamada ''sağlık durumunun iyi olduğunu'' söyledi.

Irak Başbakanı, geçen cumartesi günü yaptığı açıklamada, tıbbi kontroller için Londra'ya gittiğini söylerken, başbakanlık bürosundan bir yetkili, Maliki'nin orta derecede bitkinlik çektiğini söylemişti.

Irak hükümetinden önceki gün yapılan açıklamada ise, başbakanın yaptırdığı ve içeriği açıklanmayan testlerin sonuçlarının ''rahatlatıcı'' olduğu bildirilmişti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.