Nazarbayev, Obama'yı kutladı

Nazarbayev, Obama'yı kutladı
Kazak lider Nursultan Nazarbayev Obama'yı tebrik etti

Kazakistan Cumhurbaşkanı Nursultan Nazarbayev, ABD'de başkanlık seçimini kazanan Demokrat Barack Obama'yı kutladı.

Cumhurbaşkanlığı internet sitesinde yayınlanan mesajda, "ABD'de başkanlık seçimlerini kazanan Obama'yı bütün kalbimle kutluyorum" denildi. 

Nazarbayev, yeni dönemde de iki ülke ilişkilerinin hız kesmeden gelişmeye devam edeceğini ümit ettiğini bildirdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.