Nazarbayev, Obama'yı kutladı
Yayınlanma:
Kazak lider Nursultan Nazarbayev Obama'yı tebrik etti
Kazakistan Cumhurbaşkanı Nursultan Nazarbayev, ABD'de başkanlık seçimini kazanan Demokrat Barack Obama'yı kutladı.
Cumhurbaşkanlığı internet sitesinde yayınlanan mesajda, "ABD'de başkanlık seçimlerini kazanan Obama'yı bütün kalbimle kutluyorum" denildi.
Nazarbayev, yeni dönemde de iki ülke ilişkilerinin hız kesmeden gelişmeye devam edeceğini ümit ettiğini bildirdi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.