Askerler hastane kapattı
HASTALARIN TEDAVİ EDİLMESİ ENGELLENDİ
Filipinler’in güneyinde bulunan Jolo adasındaki Panamao kentinde, Filipin askerlerine eğitim veren Amerikan ordusuna ait subayların, burada bulunan hastaneyi gece kapattığı ve hastaların tedavi edilmesini engellediği kaydedildi.
AMERİKAN ORDUSU AçIKLAMA YAPMADI
Kasım ayından beri geceleri kapatılan hastaneyle ilgili soruşturma başlatan Filipin hükümeti ise, Amerikan askerlerinin olaydan dolayı özür dilediğini öne sürdü. Yetkililer, hastanenin, bölgede bulunan Amerikan kamplarına karşı bir saldırıyı önlemek amacıyla kapatılmış olabileceğini belirtirken, Amerikan ordusundan konuyla ilgili herhangi bir açıklama yapılmadı.
GüVENSİZLİK OLUŞTURDU
Filipin askeri kaynakları ise, hastane kapatılmasının Ebu Sayyaf örgütüne karşı birlikte mücadele ettikleri Amerikan güçleri ile Filipin ordusu arasında bir güvensizliğe neden olabileceğini bildirdi.
(habervaktim – Dış Haberler)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.