İran: ABD ile görüşebiliriz

İran: ABD ile görüşebiliriz
İran'ın dini lideri Ayetullah Hamaney, Amerika ile ilişkilerini düzeltmenin zamanının henüz gelmediğini; ancak bir gün iki ülkenin arasının gelecekte düzelebileceğini söyledi.

Amerika ile hiçbir ilişki kurmamalarının, ana politikalarından biri olduğunu söyleyen Hamaney, "Ancak hiçbir zaman ilişkilerimizi sonsuza dek kopardığımızı söylemedik." dedi.

Hamaney, İran'ın orta kesimlerinde bulunan Yazd kentinde yaptığı ve devlet televizyonunda yer alan açıklamasında ABD ile gelecekte aralarının düzelebileceği mesajını verdi. Hamaney, "İlişkilerimizi düzeltmek bizim için bugün zararlı olabilir ve doğal olarak biz de bunu yapmıyoruz" dedi. "Elbette Amerika ile ilişki kurmanın faydalı olacağı günler gelecek" diyen İran lideri, o zaman da kendisinin "ilişkiyi onaylayan ilk kişi olacağını" söyledi.

İran ve Amerika arasında 1979 İran Devrimi'nden bu yana diplomatik bir ilişki bulunmuyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.