Amerika işsizlikle boğuşuyor

Amerika işsizlikle boğuşuyor
ABD'de işsizlik oranı, geçen yılın Aralık ayında yüzde 5 ile son iki yılın en yüksek düzeyine çıktı.

çalışma Bakanlığından yapılan açıklamada, Kasım ayında yüzde 4,7 olan oranın Aralık ayında yüzde 5'e yükseldiği bildirildi.

Açıklamaya göre, Aralık ayında yeni iş bulanların sayısı da sadece 18 bin kişide kalarak 2003 Ağustos ayından bu yana dört yıl içinde kaydedilen en düşük artış oldu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.