Kenya'da 250 bin kişi göç etti
Yayınlanma:
Kenya'da şiddet olayları nedeniyle, yaşadıkları bölgeyi terk etmek zorunda kalanların sayısının tahmin edilenin çok üstünde olduğu bildirildi.
Birleşmiş Milletler Sözcüsü Michel Montas, New York'ta yaptığı açıklamada, İnsani Yardım Koordinasyon Dairesi'nin (OCHA) tahminlerine göre, Kenya'da iç göçe maruz kalanların sayısının 250 bin civarında olduğunu söyledi.
Kenya Kızılhaçı, daha önce bu rakamın 100 bin civarında olduğunu bildirmişti.
BM ayrıca Kenya'nın batısında yaklaşık 100 bin kişinin açlıkla karşı karşıya olduğunu ve gıda temini gerektiğini duyurdu. Kenya'da 300'den fazla kişinin hayatına mal olan şiddet olaylarının ardından, soruna çözüm bulmaya yönelik uluslararası çabalar da sürüyor.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.