Maliki Bağdat'a döndü
Yayınlanma:
Londra'da sağlık kontrolünden geçen Maliki, Bağdat'a döndü.
İngiltere'nin başkenti Londra'da sağlık kontrolünden geçen Irak Başbakanı Nuri El-Maliki, Bağdat'a döndü. El-Maliki, aşırı yorgunluk nedeniyle Londra'da testlerden geçirilmişti. El-Malik, testlerin ardından İngiltere Başbakanı Gordon Brown ile görüştü.
El-Maliki'nin sözcüsü, "Başbakan biraz önce Bağdat'a indi." dedi. Yeni yıl mesajında El-Maliki, sağlığının yerinde olduğunu söylemişti.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.