Maliki Bağdat'a döndü

Maliki Bağdat'a döndü
Londra'da sağlık kontrolünden geçen Maliki, Bağdat'a döndü.

İngiltere'nin başkenti Londra'da sağlık kontrolünden geçen Irak Başbakanı Nuri El-Maliki, Bağdat'a döndü. El-Maliki, aşırı yorgunluk nedeniyle Londra'da testlerden geçirilmişti. El-Malik, testlerin ardından İngiltere Başbakanı Gordon Brown ile görüştü.

El-Maliki'nin sözcüsü, "Başbakan biraz önce Bağdat'a indi." dedi. Yeni yıl mesajında El-Maliki, sağlığının yerinde olduğunu söylemişti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.