Şevardnadze oyunu kullandı

Şevardnadze oyunu kullandı
Gürcistan'da bugün yapılan devlet başkanlığı seçiminde sandık başına giderek oy kullanan eski Devlet Başkanı Eduard Şevardnadze, oyunu seçimleri kazanacak adaya verdiğini söyledi.

Şevardnadze, kime oy verdiğini ise açıklamadı.

Eduard Şevardnadze, yerel saatle 09.00 sularında başkent Tiflis'in 17 numaralı seçim merkezine giderek oy kullandı. Eski lider, oyunu verdiği adayın kesinlikle seçimleri kazanacağını iddia ederken, kime oy verdiğini açıklamadı. Şevardnadze ayrıca seçimlerde ikinci turun kaçınılmaz olduğunu da belitti.


Gürcistan'da bugün yapılan erken seçimin kararı, geçtiğimiz aylarda ülkede yaşanan muhalefet protestoları sonrası alındı.

Seçimde, aralarında şimdiki Devlet Başkanı Mihail Saakşvili'nin de bulunduğu 7 aday yarışıyor. Seçimlerde, ilk turda adaylarda herhangi birinin yüzde 51 oy alamaması durumunda ikinci tur seçimlere geçilecek. İkinci tur seçimler, ülkedeki yasalara göre, iki hafta aradan sonra yapılıyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.