Müşerref Butto’yu sorumlu tuttu
Yayınlanma:
Devlet Başkanı Müşerref, Butto'nun kendi hatasından dolayı hayatını kaybettiğini söyledi.
Pakistan Devlet Başkanı Pervez Müşerref, geçen hafta bir suikast sonucu hayatını kaybeden eski başbakanlardan Benazir Butto’nun kendi hatasından dolayı öldüğünü söyledi.
Amerikan CBS televizyonuna verdiği mülakatta Müşerref, “Eğer Butto arabasından dışarı çıkmasaydı ölmeyecekti. Butto’nun ölümü kendi hatasından kaynaklanıyor” dedi.
Müşerref, Butto’nun başına aldığı kurşun yaralarıyla mı yoksa başını çarpma sonucu mu hayatını kaybettiği sorusuna da, “Kesinlikle aldığı kurşun yarasından dolayı hayatını kaybetti” diye cevap verdi. Müşerref, güvenlik zafiyeti eleştirilerini de kabul etmeyerek, Butto’nun aldığı tehditlerden dolayı çok iyi korunduğunu söyledi.
(habervaktim – Dış Haberler)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.