Kenya'da asayiş normale dönüyor

Kenya'da asayiş normale dönüyor
Kenya Emniyet Genel Müdürü, ülkede seçimler sonrası 360 kişinin ölümüne ve 250 bin kişinin evinden olmasına yol açan şiddet olaylarının ardından asayiş durumunun normale dönmekte olduğunu bildirdi.

NAİROBİ Emniyet Genel Müdürü Ali Muhammed Hüseyin, ülkede durumun normale dönmesi için emniyet güçlerinin elinden geleni yaptığını belirterek, olayların ardından gözaltına alınan 1068 kişiden 451'inin cezaevine gönderildiğini, 70 kişinin halen tutuklu olduğunu kaydetti.

     Cezaevine gönderilenlerin haklarında yangın çıkartmak, yasa dışı gösteri düzenlemek, çalıntı eşya bulundurmak, şiddet olaylarına karışmak, hırsızlık, yağma ve cinayet suçlamaları bulunduğunu belirten Ali Muhammed Hüseyin, karışıklıkların siyasi nedenli olmaktan çok kriminal olduğunu ifade etti.



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.