23 Eylül 2018 Pazar12 Muharrem 1440
  • Bir Ayet
  • Bir Hadis
  • Namaz Vakitleri
  • Hava Durumu
  • Ölçüde ve tartıda hile yapanların vay haline! Onlar insanlardan (bir şey) ölçüp aldıkları zaman, tam ölçerler. Fakat, kendileri onlara bir şey ...(Mutaffifîn, 83/1-3)
  • "Sevdiğini ölçülü sev, belki bir gün nefret edebilirsin. Nefret ettiğinden de ölçülü nefret et, belki bir gün sevebilirsin."(Tirmizî, "Birr ve Sıla",60)
  • için namaz vakitleri
    İmsak 05:20Güneş 06:45Öğle 13:03İkindi 16:26Akşam 19:08Yatsı 20:28
    • 30°C Adana
    • 29°C Adıyaman
    • 20°C Afyon
    • 18°C Ağrı
    • 22°C Amasya
    • 22°C Ankara
    • 34°C Antalya
    • 24°C Artvin
    • 26°C Aydın
    • 18°C Balıkesir
  • BIST: 97.988 1.94
  • Altın: 242,791 0.97
  • Dolar: 6,2605 0.90
  • Euro: 7,3554 0.96

İsviçre polisi UEFA'ya baskın düzenledi

İsviçre polisi UEFA'ya baskın düzenledi
İsviçre polisi, Panama belgeleri arasında yer alan bir Şampiyonlar Ligi yayın hakları anlaşmasında usulsüzlük yapıldığı gerekçesiyle UEFA'nın genel merkezine baskın düzenledi.
İsviçre polisi UEFA'ya baskın düzenledi İsviçre polisi UEFA'ya baskın düzenledi İsviçre polisi UEFA'ya baskın düzenledi

İsviçre polisi, Panama belgeleri arasında yer alan bir Şampiyonlar Ligi yayın hakları anlaşmasında usulsüzlük yapıldığı gerekçesiyle UEFA'nın genel merkezine baskın düzenledi.

İsviçre medyasında yer alan haberlere göre İsviçre polisi, Panama belgeleri kapsamında açtığı soruşturma sonrasında Nyon kentindeki UEFA Genel Merkezi'nde arama yaptı.

UEFA'nın "Cross Trading" adlı off-shore şirketiyle 2006 yılında yaptığı yayın hakları anlaşmasında, FIFA Başkanı Gianni Infantino'nun da imzasının bulunduğu öne sürülmüştü. UEFA, söz konusu yayın hakları anlaşmasında usulsüzlük yapıldığı iddialarını reddetmişti.

Belgelerde, geçmişte yolsuzluk yapmakla suçlanan şirket sahipleri Hugo ve Mariano Jinkis'in, 111 bin dolara aldıkları UEFA Şampiyonlar Ligi'nin Ekvador'daki yayın haklarını 3 katı fiyatına (311 bin 170 dolar), 28 bin dolara elde ettikleri UEFA Süper Kupa yayın haklarını da 126 bin 200 dolara Teleamazonas kanalına sattığı ileri sürülüyor.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur.
Kaynak gösterilmeden alıntılanamaz.