Endonezya 6.2 ile sallandı

Endonezya 6.2 ile sallandı
Sık sık depremlerle sarsılan Endonezya'da, 6.2 büyüklüğünde bir deprem meydana geldiği, halkın büyük panik yaşadığı bildirildi.

CAKARTA  ABD Yer Araştırmaları Merkezi, depremin merkezinin Batı Papua eyaletinin sahil kasabası Manokwari'nin 8 kilometre kuzeyinde 35 kilometre derinlikte oluştuğunu duyurdu. Endonezya Jeofizik Ajansı yetkilileri, bugün oluşan depremde bazı evlerin alev aldığını ancak sayısının bilinmediği belirtirken, depremin elektrik aksamlarıda kısa devre yapmasına ve sobaların devrilmesine neden olabileceğini açıkladı. Depremin ayrıca bölgedeki halkın büyük panik yaşamasına ve bazı evlerde çatlaklar oluşmasına neden olduğu da kaydedildi. Tsunami alarmının verilmediği depremde ölen olmadığı da ifade edildi.

Endonezya'nın Sumatra adasının batı açıklarında da 4 Ocak'ta 6.3 büyüklüğünde bir deprem meydana gelmişti. Pasifik'te ''Ateş çemberi'' olarak adlandırılan bölgede bulunan Endonezya'da, Aralık 2004'te meydana gelen şiddetli deprem ve ardından oluşan tsunamide 230 binden fazla kişi ölmüştü.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.