Güney Kore'de depoda yangın

Güney Kore'de depoda yangın
Güney Kore'nin başkenti Seul'de bir depoda çıkan yangında 7 kişi öldü, 10 kişi yaralandı.

Yetkililer, Seul'ün yaklaşık 80 kilometre güneyinde bir depoda çok büyük bir yangın çıktığını, 32 kişinin kayıp olduğunu bildirdi.

Bölgeye gönderilen 500'den fazla itfaiyecinin yangını söndürmeye çalıştığı belirtiliyor.

Yonhap haber ajansı, yangın çıkan yapının soğutma deposu olduğunu aktardı. Yangının nedeni bilinmiyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.