Güney Kore'de ölü sayısı 22
Yayınlanma:
Güney Kore'nin başkenti Seul'un yakınlarındaki İcheon'daki bir depoda çıkan yangında ölenlerin sayısının 22'ye yükseldiği bildirildi.
Yerel bir itfaiye yetkilisi, İcheon'daki soğuk hava deposunda çıkan yangında 22 kişinin öldüğünü teyit etti ve 39 kişinin de kayıp olduğunu söyledi.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.