Lübnan’da BM askerlerine bomba

Lübnan’da BM askerlerine bomba
Türk askerinin de görev yaptığı Lübnan'da BM barış gücü konvoyunun geçişi sırasında patlama meydana geldi.

Lübnan’da Birleşmiş Milletler askerini taşıyan bir aracın geçiş yoluna konulan bombanın patlaması sonucu iki İrlandalı asker hafif şekilde yaralandı.

Beyrut’un 35 kilometre güneyindeki Rmaileh and Sidon kentlerini birbirine bağlayan yol üzerinde meydana gelen patlamayı henüz üstlenen olmadı.

2006 yılındaki İsrail’le yapılan savaştan sonra sayıları arttırılan ve aralarında Türkiye’nin de bulunduğu çeşitli milletlerden 13 bin Birleşmiş Milletler askeri Lübnan’da görev yapıyor. Geçtiğimiz yılın Haziran ayında barış gücü askerlerine yönelik saldırıda üçü Kolombiyalı, üçü de İspanyol olmak üzere 6 BM askeri hayatını kaybetmişti.

Lübnan’da 1978’den beri Birleşmiş Milletler barış gücü askeri bulunuyor. (habervaktim – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.