Haham'dan Bush'a şikayet

Haham'dan Bush'a şikayet
'Sayın Batı'nın Devlet Başkanı, lütfen tüm dünyaya 'İsrail sadece Yahudilerin ülkesidir' deyin'

AŞIRI SAĞCI YAHUDİLER KALEME ALDI
Amerikan Başkanı George Bush, İsrail ziyaretine bugün başlarken, İsrailli aşırı sağcı Yahudi hahamların ilginç istekleriyle karşı karşıya kaldı. Amerikan Başkanı’na verilmek üzere bir mektup kaleme alan İsrail Hahambaşı Adin Seinsaltz, Evanjelik Hıristiyan olan Bush’a hükümetlerini şikayet ettiler.

“İSRAİL’İ YAHUDİ DEVLETİ DİYE DEKLERE ET”
İbranice yazılmış mektupta, Bush’un dünya kamuoyu önünde İsrail’i bir Yahudi devleti olarak deklere etmesini isteyen hahambaşı, Amerikalı Yahudilerin de İsrail’e göç etmeleri için yardım talebinde bulundu. üst düzey bir İsrailli yetkili tarafından Bush’a verilecek mektupta ayrıca, İsrail adına çalışan Amerikan ajanı Jonathan Pollard’ın da serbest bırakılması istendi.

“YABANCILAR İSRAİL’DEN çIKARILSIN”
Hahambaşı Seinsaltz’ın mektupta dile getirdiği bir diğer ilginç istek ise, İsrail hükümetini Bush’a şikayet etmesi oldu. Bush’u “Batının Devlet Başkanı” olarak tanımlayan mektubunda Hahambaşı, Bush’un tüm ‘yabancıların’ İsrail’den çıkarılması için yardım talep ederken, İsrail hükümetini de şikayet etti.

“BİZİM HüKüMETE GüVENMEYİN”
Hahambaşı Seinsaltz, “Yabancıların İsrail hükümetine güvenmeleri yasaklanmıştır. çünkü, Hiçbir İsrail hükümeti, Yahudilerin kutsal toprağı olan İsrail’i tamamen Yahudilere vermek yabancıların elinde. İsrail hükümetinin Tanrı ve Yahudilik inancında eksiklik var” dedi.

(habervaktim – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.