'Türkiye'den gelen gaz kesildi'
Yayınlanma:
Yunanistan Doğalgaz Şirketi (DEPA), Türkiye'den Yunanistan'a gelen doğal gazın dün itibarıyla kesildiğini bildirdi.
DEPA'dan yapılan yazılı açıklamada, Türkiye?den Yunanistan?a aktarılan doğal gazın ikmalinde son günlerde sorunlar olduğunun gözlendiğini ve dün de bütünüyle kesildiğini kaydetti.
Kesintiden Yunan piyasasının etkilenmemesi için tüketicilere halihazırda depolanmış gazın verildiğini belirten DEPA, Türkiye?den gelen doğalgazın en kısa zamanda yeniden gönderilmeye başlanması amacıyla BOTAŞ ile temas halinde bulunduğunu da açıkladı.
Atina Haber Ajansı (ANA) ise İran'dan Türkiye'ye gelen doğal gazdaki kesintinin Yunanistan'a gaz akışını da etkilediğini, ancak Yunanistan'a doğal gaz akışının önümüzdeki günlerde yeniden başlatılacağının öğrenildiğini duyurdu.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.