Sigara içmeyen işçileri kovdu

Sigara içmeyen işçileri kovdu
Almanya'da küçük bir şirketin patronu, sigara içmiyorlar diye 3 çalışanını işten attı.

Hamburger Morgenpost gazetesine konuşan IT bilgisayar şirketinin sahibi Thomas J., sigara içmeyen çalışanları sigara içilmeyen ortam yaratılmasını istemeleri üzerine, iş barışını tehdit ettikleri gerekçesiyle kovduğunu söyledi.

Buesum bölgesinde 10 kişinin çalıştığı şirketin sahibi Thomas J., kovduğu çalışanların iş yerini karıştırdıklarını ileri sürdü.

1 Ocaktan sonra bar ve restoranlarda sigara içme yasağı getirilen Almanya'da, küçük iş yerleri halen sigara içilmesine izin veriyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.