Pakistan'da patlama: 21 kişi öldü
Yayınlanma:
Pakistan'ın Lahor kentindeki Yüksek Mahkemesi'nin dışında meydana gelen patlamada çoğu polis 21 kişi hayatını kaybetti.
LAHOR Yüksek Mahkeme binası önünde bugün avukatların bir gösteri yapması bekleniyordu. Saldırganın, yürüyerek mahkeme önünde kurulan kontrol noktasına geldiği bildirildi.
Lahor Valiliği'nden üstdüzey yetkili Mian Ejaz, "Ölenlerin çoğu polis. İntihar saldırısı düzenlenmiş." dedi. Ejaz, saldırıda 60 kadar kişinin de yaralandığını söyledi. Lahor Emniyet Müdürü Malik Muhammed İkbal, Geo televizyonuna yaptığı açıklamada, ölenlerden sadece birinin sivil olduğunu kaydetti. İkbal, "Saldırgan yürüyerek gelmiş. Polisler kendisini durdurmaya çalışınca bombayı patlatmış." dedi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.