Şehri yılanlar bastı

Şehri yılanlar bastı
Avustralya'da etkili olan kuraklık yüzünden büyük şehirleri yılanlar bastı.

Yetkililer, yılanların kuraklık yüzünden şehirlerdeki nemli ortama yöneldiğini ve son günlerde bu sürüngenlerin saldırısına uğrayanların sayısında ciddi bir artış olduğunu bildirdi.

Melbourne'de bir kadınla köpeğinin yılanların saldırısına uğradığını belirten yetkililer, köpeğin öldüğünü, kadının ise hala hastanede olduğunu kaydetti.

Dünyanın en zehirli yılan türlerinden bazılarının yaşadığı Avustralya'da geçen yıl yılanların saldırısına uğrayan 197 kişinin hastaneye kaldırıldığı belirtiliyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.