Irak'ta 9 Coni daha öldürüldü
Önceki gün öldürülen 9 Amerikan askeriyle birlikte, öldürülen Amerikan askerinin sayısı 4 bine dayandı.
SAYILARI 4 BİNE ULAŞTI
Irak’ı işgal ettiğinden bu yana direnişle karşılanan Amerikan güçleri, kayıp vermeye devam ediyor. önceki gün Iraklı derinişçiler tarafından öldürülen 9 Amerikan askeriyle birlikte, Amerika’nın işgalin başladığı 2003 yılından bu yana ölen askerlerinin sayısı 4 bine ulaştığı ifade ediliyor.
DİRENİŞçİLERİN BOMBALI TUZAĞI
Irak’ın Diyala kenti yakınlarında direnişçilere karşı operasyon gerçekleştiren Amerikan güçleri, kurulan bombalı tuzak sonucu altı askerini kaybetti. Patlamada üç asker yaralanırken, Amerikalı askerlerin komutanı ölen askerlerle ilgili bilgi vermekten kaçındı.
IRAKLI DİRENİŞçİLER ORDUYA SIZDI
Amerikan askerlerinin operasyon gerçekleştirdiği Selahattin kentinde de Iraklı direnişçiler tarafından üç Amerikan askeri öldürüldü. Büyük kayıplar vermeye başlayan Amerikan işgal gücü, şimdi birlikte operasyon yaptığı Iraklı askerlerin arasına direnişçilerin sızdığından endişe ediyor. Geçen hafta da Iraklı bir asker, birlikte operasyon düzenlediği iki Amerikan askerini öldürmüş ve direnişçinin sıkı istihbaratı geçerek Irak ordusuna nasıl katıldığı tartışma konusu oldu.
DİPLOMATLAR IRAK’A GİTMEK İSTEMİYOR
Irak’ta hiç ummadığı bir direnişle karşılayan ve şimdiye kadar 4 bin askerini kaybeden Amerika, diplomatlarını Irak’a göndermeye de ikna edemiyor. Amerikan yönetimi tarafından Irak’a gönderilmek istenen diplomatların, ya Bush’un Irak politikasından rahatsız oldukları ya da bu ülkeye gitmekten korktukları için Irak’a gitmek yerine istifa ettikleri bildirilmişti.
(habervaktim – Dış Haberler)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.