Bush ne yapmak istiyor?

Bush ne yapmak istiyor?
ABD Başkanı George W. Bush, İsrail'e, 1967'de başlayan işgalin sona erdirilmesi çağrısında bulundu.

İsrail ve Filistin liderleriyle ayrı ayrı görüşen Bush, ''Bir Filistin devletinin kurulması ve mülteciler sorunun çözümlenmesi için, tazminatı da içeren uluslararası bir mekanizma kurulması gerektiğine inanıyorum'' dedi.

Bir Filistin devletinin bütüncül olması gerektiğine işaret eden Bush, Filistinliler'in ''delikli İsviçre peyniri'' gibi bir devletten daha iyisini hakettiklerini vurguladı.

''Bu vizyonun gerçekleşmesi için hareket noktası açıktır'' diyen Bush, ''1967'de başlayan işgalin sona erdirilmesi gereklidir'' dedi ve ''İsrail nasıl Yahudi halkı için bir yurt oluşturuyorsa, anlaşma, Filistin halkı için de bir yurt oluşturmalıdır'' ifadesini kullandı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.