Kenya'da gösteriler yeniden başlıyor
Yayınlanma:
Kenya'da muhaliflerin, 27 aralıkta yapılan devlet başkanlığı seçiminin sonuçlarını protesto için yeniden gösterilere başlayacağı bildirildi.
Kenya'da muhaliflerin kurduğu Turuncu Demokratik Hareketinin (ODM) sözcüsü Tony Gachoka, muhalif liderlerin Afrika Birliği örgütünün arabulucuk çalışmalarının başarısız olması üzerine bugün öğleden sonra bir araya geleceğini söyledi.
Gachoka, "usulsüz devlet başkanlığı seçimlerinin" sonucuna karşı ülke çapında kitlesel eylemlerin acilen yeniden başlaması için çağrıda bulunacaklarını ifade etti.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.