Bush'un ziyareti bitti

Bush'un ziyareti bitti
ABD Başkanlığı görevini üstlendiğinden bu yana ilk kez Orta Doğu ülkelerine resmi ziyarette bulunan George Bush, bu çerçevede İsrail ve Filistin'e yaptığı 3 günlük ziyareti tamamladı.

Bush, İsrail'den ayrılmadan önce yaptığı açıklamada, ziyaretinin, barış sürecinin ileriye taşınmasına katkıda bulunduğunu umduğunu söyledi.

Barış için iyi bir fırsat olduğunu ve yardım etmek istediğini belirten Bush, ayrıca, barış çabalarına destek vermek amacıyla tekrar Orta Doğu'ya geleceğine söz verdi.

Bush, Kuveyt'e gitti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.