Bush'un ziyareti bitti
Yayınlanma:
ABD Başkanlığı görevini üstlendiğinden bu yana ilk kez Orta Doğu ülkelerine resmi ziyarette bulunan George Bush, bu çerçevede İsrail ve Filistin'e yaptığı 3 günlük ziyareti tamamladı.
Bush, İsrail'den ayrılmadan önce yaptığı açıklamada, ziyaretinin, barış sürecinin ileriye taşınmasına katkıda bulunduğunu umduğunu söyledi.
Barış için iyi bir fırsat olduğunu ve yardım etmek istediğini belirten Bush, ayrıca, barış çabalarına destek vermek amacıyla tekrar Orta Doğu'ya geleceğine söz verdi.
Bush, Kuveyt'e gitti.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.