New York panikte

New York panikte
Şehirde her beş yetişkinden biri risk altında.

New York Belediyesi Sağlık Departmanı tarafından yapılan bir araştırma, şehirdeki yetişkinlerin beşte birinin, AIDS riskini açık bir şekilde yaşadığını ortaya çıkardı. Rapora göre, şehirdeki yetişkin nüfusun yüzde 18'i, birden çok kişi ile cinsel ilişki ya da uyuştucu için ortak şırınga kullanmak gibi sebeplerden dolayı, her an AIDS'e yakalanma riski altında yaşıyor.

Araştırmada şehir yetişkin nüfusunun halen yüzde 1,4'ünün HIV virüsü taşıdığı belirtilerek, bunun Amerikan ortalamasının dört katı olduğuna dikkat çekiliyor. Raporda, HIV virüsü taşıyanların eşcinsel ilişki yaşayanlarda, 40 kat daha fazla bulunduğu da kaydediliyor. Belediye Sağlık Departmanı Başkanı Thomas Frieden, 30 yaşın altında, erkeklerle ilişki kuran erkekler arasında HIV virüsünün hızla yayıldığı uyarısında bulundu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.