ABD'de soğuk hava dalgası: 12 ölü

ABD'de soğuk hava dalgası: 12 ölü
ABD'de pek alışmamış olan soğuk dalgasında 12 kişinin öldüğü bildirildi.

Ülkenin güneyini de etkileyen soğuk hava dalgası yüzünden ulaşım ve elektrik dağıtımında sorunlar yaşandığını belirten yetkililer, güneydeki Teksas'ta ve doğudaki Pennsylvania'da binlerce insanın elektriksiz kaldığını söyledi. 
 
Kötü hava koşullarının karayollarındaki sürücüleri kaosa sürüklediğini ifade eden yetkililer, güneydeki Oklahoma'da bin kadar kaza meydana geldiği, 2 kişinin öldüğü bu kazalarda 130 kişinin yaralandığını kaydetti. Teksas'ta da yüzden fazla kaza meydana geldiği, Dallas'ta soğuk hava yüzünden 2 kişinin öldüğünü, Missouri'de 5, Arkansas'ta da 3 kişinin öldüğü açıklandı. 
 
Bazı yerlerde telefon bağlantısının da kesik olduğu, ülke genelinde birçok okulun kapatıldığı hatta, başkent Washington'da yeni Başkan Barack Obama'nın kızlarının da evde kaldığı belirtiliyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.