İsrail, Mısır sınırındaki tünelleri bombaladı

İsrail, Mısır sınırındaki tünelleri bombaladı
İsrail, Gazze Şeridi'nin güneyini Mısır'a bağlayan tünellerin bulunduğu bölgeyi dün gece bombaladı.

İsrail ordusu sözcüsü, AFP'ye yaptığı açıklamada, ''Refah bölgesinde silah temin edilen bir altyapının dün akşam saatlerinde Gazze Şeridi'nden İsrail'in güneyine atılan rokete karşılık bombalandığını'' belirtti. 

Görgü tanıkları, bombardımanda ölen ve yaralanan olmadığını bildirdi. 

Bu arada, ordu sözcüsü, Gazze Şeridi'nden İsrail'in güneyine bu sabah da roket atıldığını duyurdu. Bu, 18 Ocakta Gazze Şeridi'nde ilan edilen ateşkesten bu yana İsrail'e atılan ikinci roket.AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.