İran, UAEK ile anlaştığını doğruladı

İran, UAEK ile anlaştığını doğruladı
İran Atom Enerjisi Kurumu Başkan Yardımcısı Muhammed Saidi, geçmişteki nükleer faaliyetleriyle ilgili kalan soruları 4 hafta içinde yanıtlamayı kabul ettiğini doğruladı.

IRNA Ajansı'ndaki habere göre Muhammed Saidi, Uluslararası Atom Enerjisi Kurumu (UAEK) ile anlaşmaya varıldığını doğruladığı açıklamasında, ''İran, UAEK'nın İran'ın nükleer programı hakkında şeffaf bir rapor hazırlayabilmesi için 4 hafta içinde kalan soruları yanıtlayacaktır'' dedi.

Ayrıca İran'ın saklayacak birşeyi olmadığını da belirten Saidi, ''Bu yüzden kalan sorulara yanıtlamakta hiç bir tereddütü yoktur. Ben iyimserim'' diye konuştu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.