Nasrallah: Obama'nın Bush'tan farkı yok

Nasrallah: Obama'nın Bush'tan farkı yok
Lübnan'daki Hizbullah örgütünün lideri Hasan Nasrallah, İsrail ile ilgili tavrı konusunda, ABD Başkanı Barack Obama'nın eski Başkan George W. Bush'tan farklı olmadığını söyledi.

Obama'nın 20 Ocakta göreve gelmesinden bu yana ilk kez yorumda bulunan Nasrallah, ABD yönetiminin bugüne kadar İsrail'e ''kayıtsız şartsız destek'' verdiğini belirtti. 
 
Saklandığı yerden video bağlantısıyla açıklamada bulunan Nasrallah, bazı Avrupalı liderleri de Gazze'ye yönelik 22 gün süren saldırılarda İsrail'e tam destek vermekle suçladı. 
 
Hasan Nasrallah ayrıca Mısır'ı, Gazze ile olan sınır geçişini kapalı tuttuğu için eleştirdi ve Mısır'ın sınır geçişini açtığını söyleyerek Arap ve İslam dünyasına ''yalan söylediğini'' ileri sürdü. (AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.