Bush, Mübarek'le ne konuştu?
Ortadoğu gezisinin son durağı olan Suudi Arabistan’dan ani bir şekilde Mısır’a geçen ABD Başkanı George Bush, Mısır Devlet Başkanı Hüsnü Mübarek’le görüştü. Mısır’ın Şarm El Şeyh kasabasında bir araya gelen ikilinin Ortadoğu ve uluslar arası sorunları konuştuğu bildirildi.
Mısır televizyonu Bush’un Mübarek’le Irak, Lübnan, Sudan ve İran’ın nükleer çalışmalarını tartıştığını bildirirken, görüşmenin içeriği hakkında bilgi vermedi. Ancak, geçen ay nükleer enerji için santraller kuracağını açıklayan Mısır’a destek veren ABD’nin, İran’a karşı Sünni bir blok oluşturması için Mısır’a çağrıda bulunduğu iddia ediliyor.
öte yandan Bush’un Mısır ziyaretinde yine protestolar vardı. Muhalefet partilerinin milletvekilleri, bağımsızlar ve Müslüman Kardeşler grubu üyeleri Kahire’de bir araya gelerek Bush’un Mısır ziyaretini protesto etti.
(habervaktim – Dış Haberler)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.