Kuş giribi İran'a sıçradı

Kuş giribi İran'a sıçradı
Dünya Hayvan Sağlığı Örgütü (DHSÖ), İran'da da tavuklarda kuş gribi ortaya çıktığını bildirdi.

DHSö'den yapılan açıklamada, salgının 10 Aralık'ta ortaya çıktığı, ancak örgüte dün bildirildiği belirtildi.

İran'ın 14 tavukta hastalığın görüldüğünü ve 475 hayvanın itlaf edildiğini, DHSö'ye rapor ettiği belirtildi.

Hastalığın Hazar Denizi bölgesindeki Mazenderan eyaletinde ortaya çıktığı kaydedildi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.