İsrail yine saldırdı

İsrail yine saldırdı
İsrail, Filistinlilere yönelik başlattığı saldırılarda bugün iki kişi daha hayatını kaybetti.

İsrail uçakları, Gazze Şeridi'nin kuzeyindeki Beyt Lahya'da, Şeyh Zaid bölgesinde seyir halindeki bir araca füze saldırısı düzenledi, araçtaki 2 kişi hayatını kaybetti. Yerel kaynaklar, araçtan çıkarılan cesetlerin, bölge yakınındaki Kemal Edvan hastanesine getirildiğini bildirdi.

Ancak cesetlerin parçalanmış olması nedeniyle henüz hangi gruptan oldukları veya kimlik bilgileriyle ilgili bilgiye ulaşılamadı. İsrail, son iki günde Gazze Şeridi ve Batı Şeria’da düzenlediği saldırılarda 20’den fazla Filistinli hayatını kaybetmişti.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.