'İsrail saldırırsa pişman ederiz'

'İsrail saldırırsa pişman ederiz'
İran Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad, İsrail'in yeni füze denemesinden sonra bu açıklamayı yaptı.

İran Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad, “İsrail bize saldırırsa pişman olacaktır” dedi. İsrail’in önceki gün uzun menzilli bir füze denemesinin ardından, bu denemelerin İran’a karşı bir hazırlık olduğu iddiaları ortaya atılmıştı.

İsrail’in İran’a saldırmaya cesaret edemeyeceğini söyleyen İran Cumhurbaşkanı, olası bir saldırıda İsrail’i gereken dersi vereceklerini ve pişman edeceklerini söyledi.

Ortadoğu’da nükleer silaha sahip tek ülke olan ve bölge tehdit oluşturduğu söylenen İsrail’in bu son füze denemesi, İran’ın nükleer çalışmalarından sonra gelmesi dikkat çekti. Uluslar arası Atom Enerjisi Kurumu ile işbirliği yapmasına rağmen Amerika ve İsrail tarafından sürekli tehdit edilen İran, sivil amaçlı uranyum zenginleştirme çalışmalarından vazgeçmeyeceğini dile getiriyor.

(habervaktim – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.