Laura Bush Türk sergisini gezdi

Laura Bush Türk sergisini gezdi
Laura Bush, klasik ve modern Türk resmini temsil eden 35 eserin bulunduğu Merkez Bankası sergisini ziyaret etti.

''First Lady'' Bush, Türk resimlerini incelerken, Türkiye'nin Washington Büyükelçisi Nabi Şensoy, eşi Gülgün Şensoy ile şu sırada basının Amerikan ekonomisindeki son durumla ilgili yorum almak için peşinden koştuğu FED Başkanı Ben Bernanke ve eşi Anna Bernanke eşlik etti.

Laura Bush, ABD'de ilgi toplayan Merkez Bankası sergisini ziyareti sırasında, ''Bu koleksiyonu görmekten son derece memnun oldum. Kısa süre önce Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan da Washington'ı ziyaretlerinde bu sergiyi gezmişlerdi. Onların ardından ben de Bayan Şensoy ile birlikte, bu sergiyi görmek istedim. çok ilginç bir koleksiyon'' diye konuştu.

Merkez Bankası'nın 24 Türk sanatçının 35 eserinden oluşan sergisi, 21 Ekim 2007 tarihinden bu yana FED binasında yer alıyor.

Laura Bush, sergiyi, kapatılacağı son günde ziyaret etme imkanı bulmuş oldu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.