'Asıl terörü ABD ve İsrail yapıyor'

'Asıl terörü ABD ve İsrail yapıyor'
Ronald Reagan'ın Hazine Müsteşarı Roberts: 'Asıl terörü ABD ve İsrail yapıyor'

İsrail’in işlediği suçlara rağmen, Amerikalılar neden cahilce İsrail’i destekliyor?

ABD ve İsrail neden terör uyguluyor?

Hizbullah ve HAMAS neden ‘terörist’ örgütler olarak görülüyor?

Dünya süper gücünün asıl lideri Olmert mi Bush mu?

Obama neden Washington’a tehdit olarak görülüyor?

Neden Filistinli çocuklar ölünce terör denilmiyor da, intihar bombacılarına terörist deniliyor?

Amerika Eski Dışişleri Bakanı Albright, neden 500 bin Iraklı çocuğun ölümünü, ambargoya değer gördü?

Tüm bu soruların cevabını 1980’den 1988’e kadar Amerika’yı yöneten Başkan Ronald Reagan’ın Hazine Müsteşarı Paul Craig Roberts verdi.

(Yazıya ulaşmak için tıklayın)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.